Suport si raspunsuri rapide

Contact: 0770778375 | contact@leggance.ro

1. Cum plasez o comanda noua?
Comenzile se fac exclusiv prin intermediul siteului www.LEGGANCE.ro prin completarea datelor pentru livrare si acceptarea termenilor si conditiilor. Nu plasam comenzi in locul dvs prin mail, telefon sau whatsapp. 

2. In cat timp ajunge comanda mea?
Termenul de livrare este de 1-2 zile lucratoare pentru orice produs care se afla pe stoc.
Orice comanda plasata pana in ora 14:00 poate sa ajunga la adresa dvs. a doua zi.
Timpul de livrare poate varia pana la 3-4 zile lucratoare daca va aflati intr-o zone cu KM suplimentari.

3.  Am plasat o comanda. Cum vad statusul?
Atunci cand plasati o comanda primit o confirmare SMS + Mail, in mail primtii si un Link pe care puteti sa il accesati pentru a vedea statusul comenzii dvs.

4. Cum pot sa descarc factura?
Pentru fiecare comanda se genereaza o factura fiscala care e disponibila pentru descarcare accesand linkul primit in mailul de confirmare in momentul in care ati plasat comanda.

5. Vreau sa fac RETUR. Cum procedez?
Folositi pagina app.leggance.ro atunci cand doriti sa faceti un retur de produse sau schimb de produse/marime si urmati pasii.
Aveti 14 zile lucratoare de la primirea comenzii sa faceti retur unui produs.
Costurile de retur sunt suportate de catre client. Costul turului este suportat de catre LEGGANCE.
* returnarea banilor se face in contul IBAN mentioant de dvs , un proces de retur dureaza intre 3-7 zile lucratoare.

6. Vreau sa fac SCHIMB. Cum procedez?
Folositi pagina app.leggance.ro atunci cand doriti sa faceti un retur de produse sau schimb de produse/marime si urmati pasii.
* costurile schimbului de marime sunt suportate de catre LEGGANCE.
* schimbul de model este suportat de catre client cosidertandu-se o comadna noua cu costul de curierat aferent.


7. Ce inseamna Tur si Retur?

Tur - este considerat atunci cand noi trimitem produsul catre dvs.
Retur - este considerat atunci cand dvs. trimiteti produsul catre noi.


8. Am primit un produs cu defect.
Atunci cand considerati ca produsul are un defect din fabrica , trimitet-ne un mail la contact@leggance.ro (o poza in care sa se vada defectul) si in maxim 48 ore se va procesa inlocuirea produsului.


9. Doresc sa renunt sau sa modific o comanda.
Toate comenzile sunt procesate si predate curierului in fiecare zi lucratoare la ora 14:00. 
Va rugam sa ne anuntati in timp util pentru modificari sau anulare comanda.